torsdag 4 februari 2010

kl. 04.45...

...så sitter man här med fel dygnsrytm- somnade som en stock i soffan i går kväll och vaken nu...
Skönt med snö och snöstorm här i Sverige, skillnaden blev stor när vi lämnade Thailand bakom oss med +36 grader och -5 grader när vi kom hem.

Gårdagen gick åt att packa upp, hämta Harrygubben hos Frasse som vi saknat så mycket! Harry var extremt lugn och harmonisk och riktigt glad och sprallig på vår "första" promenad, och snarkade sedan förnöjt nedanför soffan med min hand på magen.

Harry rapporterar från förra helgens SLRK-fika i Farsta sjukhem där det tydligen dök upp ett litet gäng garvade Land Rover-ägare.

Efter en snabb samanfattning av det nya året 2010 så kan man väl säga att planerna börjar mala för lite olika saker...

Frasse och jag spånade igår om alla resor som vi funderar på, självskrivna och nya - Åland, Wales/Skottland, Estland, Gotland...

Challenge - vilka kommer att vara med i "Sverigetruppen" - Marcus a, Kristian, Fredrik J, Lasse P (Frasse, Klas mfl som serviceteam kanske?)

Närmast nu i helgen är det ju SLRK-kalaset och och körning i Rörken med orientering framåt natten. Dessutom blir det för min del RRG-träff med övernattning och koll av lite material så det ska bli spännande - jag går ju här och tjatar om att jag vill sova i tält på vintern!
(Här finns lite bilder från Rörken förra året)

Härligt att vara tillbaka!
/malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, kommentera gärna bloggen eller specifikt inlägg!

Olof var ute och grejade lite...

Äventyrskalender