fredag 25 januari 2013

Adjö Blogger-blogg - nu finns Skogstrollet på www.skogstrollet.se

Hej kära läsare,
nu har den här bloggen blivit full upp till Bloggers max för bilder (och man kan inte köpa till extrautrymme utan jag måste börja radera bilder)
(ja, jag är en aning missbelåten och sur ;) )

Jag tog nu saken i egna händer och bytte till Wordpress och dessutom skaffade mig en egen domän.
(känns bra att slippa vara "slav" under mallarnas jättar ;) )

Så vill du fortsätta (det hoppas jag verkligen) att läsa om mina äventyr så finns jag numera på

www.skogstrollet.se - där finns även alla gamla inlägg från den här bloggen.

Om du går ned lite på vänster sida i nya bloggen så kan du också skriva in din mailadress för att få ett mail när det kommer nya inlägg och du kan även göra inställningar där så att du kan få ett mail/vecka tex om du inte vill ha så många mail i din inkorg.

Välkommen att ha en fortsatt trevlig läsning på www.skogstrollet.se, så syns vi där!

Många hälsningar Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, kommentera gärna bloggen eller specifikt inlägg!

Olof var ute och grejade lite...

Äventyrskalender