onsdag 26 augusti 2009

Planering planering...

Nu är det nästan bestämt - jag ska nog åka till Finland och köra challenge 11-13/9 och tillfrågad co-driver är Mattias som jag gått och klurat på en längre tid.
Han ska bara fundera lite, men tyckte att det lät kul. Mattias och jag har ju camperat en del på olika offroadkörning och när det är som mest omöjligt, jag har slagit sönder något och är uppgiven då står han där och ser lugn ut och dirigerar mig till rätta. Extra plus är ju också att han kan mecka för det kan ju tyvärr inte jag, men jag kan fixa käk och rätt utrustning i alla fall!
Henry har just fått beställningen på 2 framstötdämpare och 2st framfjädrar då Röd-Bettan har tröttnat lite framtill.
Olof har huvudbry med diverse "att göra" på bilen.
Vinschknappar i kupèn, arbetsbelysning, räta upp dörr, styrservooljan, takskydd vid lutning mm.
Nu är det dags att börja planera i alla fall!
/mlain

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, kommentera gärna bloggen eller specifikt inlägg!

Olof var ute och grejade lite...

Äventyrskalender