söndag 11 april 2010

1:a lasset, via Södertälje vidare till Kil i Värmland

Fredagen gick åt att packa bilen, åka förbi Frasse x2 och lämna Harry-Barry och sedan smyga uppåt Västerås för min första jobbintervju i Västmanland...
Intervjun gick bra, tror jag och jag blev erbjuden arbete på stående fot mer eller mindre men vi ska finslipa det hela lite och så har jag ju faktiskt inte riktigt flyttat än...
Vidare gick färden med hela lasset till Ramnäs och Bryggeriets garage för avstjälpning av gods och sedan uppåt Kil i Värmland.
Väl framme i det natursköna Kil träffade jag på resten av styrelsen och det blev mycket prat och skratt och Pelle förklarade på et enkelt sätt hur man bromsar ett flygplan...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, kommentera gärna bloggen eller specifikt inlägg!

Olof var ute och grejade lite...

Äventyrskalender