fredag 16 april 2010

2:a lasset

Suck, fredagen gick åt till att paketera det sista i lägenheten och jag hade som plan att ta alla "otympliga" saker från vinden 4 trappor upp och ned i släpet som jag lånat gratis av Selstore (detta är absolut inte reklam för deras gratissläp för det är det inte då Selstore är ett riktigt  skitföretag, med omöjliga regler och/eller omöjlig personal, helt ovillig att vara tillmötesgående och serviceinriktad!) men när detta var klart och jag skulle köra bort släpet till min parkering så gick det inte att ta loss släpet från min dragkrok så det var bara att dra runt på det en dag till... Blä.


Träffade på Mattias Lefrell som skulle byta däck och putsa upp TOD för kommande äventyr (typ Åland) det var kul att prata med honom ett slag och drömma vidare om den kommande våren!

Osmartare magasinering skulle jag säga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, kommentera gärna bloggen eller specifikt inlägg!

Olof var ute och grejade lite...

Äventyrskalender