onsdag 22 juli 2009

Funderingar funderingar...

Mycket på G´ nu - Hinner vi ta en kräftskiva i Oas innan hösten tar fart, var växer det mest kantareller, HUR får jag tag på Marcus takräcke, vilka hänger med till SLRK´s sommarträff egentligen, håller Dumbo hela vägen till Östergötland, vad blir det för väder till helgen, hur är det egentligen att köra challenge i Finland, HUR mår min lilla Röd-Bettan egentligen, hm, sist jag körde med Dumbo så körde vi 170mil fram och tillbaka till Åre och en sväng till Norge så det borde gå - eller är det då jag bör avstå, Harry- Grattis, som sagt, du har ju just blivit 12 år och inte 13 som jag trott... är det verkligen INGEN som vill åka med ut i skärgården i min lilla båt, Ååååh vad jag längtar efter att segla, ojoj, bra 2,5vecka kvar på semestern, hoppas att tomaterna snart är klara, undrar om Klas har hunnit shoppat ett nytt tält till mig idag, hm campingvagnen ska säljas - tror jag, måste hämta 25-manna militärtältet hos pappa innan syrran hamstrar hem det, måste fråga Marcus B om min blogg, MÅSTE fråga Gunnar om mingamla blogg på SLRK - vill gärna ha tillbaka den och importera den till min nya, undrar vilka som blir valda till SLRK´s styrelse, hoppas att Pelle kommer med, och Klas med och jag, och Lars Larsson- helst skulle man vilja slippa Anders Karlsson som varit ordförande nu i ett år och trampat i klaverat första månaden, trampade runt i klaveret och sitter fast där fortfarande...

Oj, måste packa upp alla grejor från Gåsö.

Grattis Harry som sagt!

Leverpastej till alla födelsedagsbarn!!!

/malin

Goda utsiker inför helgen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, kommentera gärna bloggen eller specifikt inlägg!

Olof var ute och grejade lite...

Äventyrskalender