söndag 26 juli 2009

Vem är man egentligen?

Ibland funderar man på vad man är för typ egentligen - de flesta som frågar vad man håller på med när man är ledig eller just när de ringer så får de lite olika svar...


Från att:


Ringande person frågar en varm solig sommardag - vad gör du? Å´jag svarade - jo,tack, jag sitter sedan 1,5 timme i ett cementrör och väntar på att bli hittad!
Personer frågar om man tyckte att det var kul och svaret kunde bli - Oh, ja! Vi ska spela skadade så idag har jag brutit benet och en benpipa sticker ut...

Här sitter jag i en av Vägverkets sandlådor och har just blivit hittad...

till:
Vad ska du göra en regnig helg som denna? - Svaret bli då självklart - Jag ska ut i leran och köra, det blir bättre offroad då och lika bra att kolla att tältet håller tätt...


I Hallsberg förra året höll inte tältet tätt...

Ibland kan man nog verka lite rubbad...
//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, kommentera gärna bloggen eller specifikt inlägg!

Olof var ute och grejade lite...

Äventyrskalender