måndag 21 september 2009

Å´här hängde det en styrdämpare...

När jag kom hem till lägenheten för att städa ur den så att gamla kompisen Malou kunde flytta in så hängde det en styrdämpare på dörrhandtaget - KUL!
Undrar vem bara?

Frågade runt lite på forumet och ingen ville riktigt kännas vid att ha hängt den där. Det borde ju troligen vara en som vet att jag behöver en massa dämpare, fjädrar och annat just nu...

Dagen efter får jag ett meddelande på Facebook från avlägsen kompis som jag inte pratat med på ett år minst - Henke, att han hade vägarna förbi när det var dags att tagga sig hos stans bästa tatuerare...
Tack Henke! Som vanligt fungerar tankeöverföringen! :)
Jag ska slita den med hälsan
/malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, kommentera gärna bloggen eller specifikt inlägg!

Olof var ute och grejade lite...

Äventyrskalender