fredag 25 september 2009

Freeedag och jobba hemma på eftermiddagen!

Kundbesök på förmiddagen och sedan hem och sitta med all administration som blir när det är häcken full hela tiden.
Efter att ha suttit och rensat mailboxen så slår det mig att jag ska ta en extra titt på bokningsbekräftelsen en gång till så att allt stämmer.
Tydligen så är jag och Fredrik helt fel inbokade på hemresan och kommer hem lite sent på måndagen, i stället för 6.10 så blev det någon timme till att ta sovmorgon på.
Det är väl i värsta fall ok men man vill ju åka med alla andra. Dessutom var det ju så från början att vi hade rätt biljetter och precis innan jag såg detta så avbokade jag mina prellbokningar på Viking. Silja/Tallink har hytter men inga bilplatser och Viking har Bilplatser men inga hytter - snacka om knäppt!
Helgen kommer att gå åt till att ringa och tjata och slå på datorn och söka biljetter...
Skit.
Sitter på väntlista med 80 pers före på en ekonomihytt med dusch i korridoren - precis det man vill ha när man genomlevt en 24-timmars offroadorientering...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, kommentera gärna bloggen eller specifikt inlägg!

Olof var ute och grejade lite...

Äventyrskalender